PORNEȘTE către Premiile PIAȚA !

Drumul catre Premiile PIATA porneste de aici. Prima conditie pentru a castiga este sa participi, asa ca te rugam sa completezi formularele de depunere a candidaturilor la sectiunile la care doresti sa te inscrii.
Poti face, insa, mai mult ! Poti inclina balanta voturilor catre candidaturile tale ! Le poti argumenta alegatorilor tai de ce sa voteze pentru tine: in formularele de candidatura poti insera materiale „electorale” de orice tip – foto, video, audio, text, hyperlink – practic orice poate sustine candidaturile tale si care respecta regulile FAIR PLAY-ului.
Poti candida la oricate dintre sectiunile corespunzatoare profilului tau: retailer, furnizor, distribuitor (daca e nevoie de detalii le poti gasi in pagina Regulament).
Poti depune mai multe candidaturi la aceeasi sectiune de concurs, DAR tine cont ca va fi desemnata castigatoare candidatura care primeste cele mai multe voturi. Astfel, exista riscul concurentei intre propriile candidaturi!
Insa premiile si mentiunile nu sunt singurele castiguri ce pot fi obtinute de candidati: simpla prezenta a candidaturilor pe buletinele de vot care vor ajunge la alegatori – vorbim de partenerii tai de afaceri – le reaminteste acestora de realizarile echipei tale in ultimul an

SECTIUNEA I

Premiul pentru cel mai bun PRODUS NOU

9 premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse - se adreseaza produselor noi sau innoite lansate / relansate pe piata romaneasca in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020 si care s-au remarcat prin cifra de vanzari realizata

SECTIUNEA II

Premiul pentru cea mai eficienta PROMOTIE A UNUI FURNIZOR

9  premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse - se adreseaza promotiilor organizate de furnizorii de bunuri de larg consum, care au inceput in perioada 1 iulie 2019– 30 iunie 2020 si care s-au remarcat prin cresterea de vanzari pe care au determinat-o

SECTIUNEA III

Premiul pentru cel mai puternic BRAND

9 premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse – se adreseaza tuturor brandurilor de produse existente pe piata romaneasca anterior datei de 30 iunie 2019 si care s-au remarcat prin nivelul vanzarilor, prin marja de profit adusa comerciantilor si prin loialitatea indusa consumatorilo

SECTIUNEA IV

Premiul pentru cel mai bun PARTENER

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 - se adreseaza FURNIZORILOR care s-au remarcat in mod deosebit, in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020, prin atitudinea proactiva si prin modul de raspuns la initiativele retailerilor in directia dezvoltarii consumatorilor

 

SECTIUNEA V

Premiul pentru cele mai moderne servicii de DISTRIBUTIE SI LOGISTICA

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – se adreseaza companiilor de specialitate si diviziilor de resort ale companiilor furnizoare care s-au remarcat prin calitatea serviciilor de distributie si logistica prestate in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020.

 

SECTIUNEA VI

Premiul pentru cea mai buna STRATEGIE DE DEZVOLTARE a unui comerciant

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 - se adreseaza companiilor care opereaza magazine cu autoservire si care, in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020, au desfasurat actiuni eficiente pentru: dezvoltarea retelei proprii (cresterea numarului de puncte de vanzare, remodelarea celor existente); dezvoltarea serviciilor online si in-store; digitalizarea vanzarilor; atragerea si fidelizarea cumparatorilor; cresterea indicatorului incasari / punct de vanzare.

 

SECTIUNEA VII

Premiul pentru cea mai buna EXPERIENTA DE CUMPARARE creata de un comerciant la nivelul retelei de magazine

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 - se adreseaza operatorilor magazinelor cu autoservire care, in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 202, 0au creat la nivelul intregii retele de magazine / la nivelul uneia din retelele operate o experienta de cumparare memorabila prin: gama de servicii in-store, diversitatea ofertei de produse, disponibilitatea la raft a produselor, semnalizarea in-store, ambianţa din magazine, check out-ul. ATENTIE: premiul nu se adreseaza unor actiuni singulare sau realizate ocazional într-un singur magazin sau într-un număr reduse de magazine, ci vizeaza experienta de cumparare creata pe o baza permanenta la nivelul intregii retele si care, din acest motiv, este caracteristica acelei retele. IN ACCEPTIUNEA ACESTEI COMPETITII, RETEAUA INCLUDE SI MAGAZINUL ONLINE PROPRIU, DACA ESTE CAZUL.

 

SECTIUNEA VIII

Premiul pentru cel mai bun CONCEPT DE MAGAZIN

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – porneste de la ideea ca un retailer poate opera cu mai multe concepte de magazin si chiar in interiorul aceleiasi retele comerciale pot coexista mai multe concepte de magazin. Premiul recompenseaza conceptul comercial cel mai modern si mai bine adaptat cerintelor consumatorilor, asa cum reiese din analiza traficului si vanzarilor din perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020 ale magazinului (magazinelor) care opereaza sub respectivul concept.

 
 

SECTIUNEA IX

Premiul pentru cel mai bun MAGAZIN din Romania

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – recompenseaza magazinul (unitatea) cel mai bine apreciat pentru serviciile, initiativele sale locale si parteneriatele cu furnizorii din perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020, care au avut ca scop final optimizarea raspunsului magazinului la nevoile consumatorilor. PRECIZARE: COMPETITIA SE ADRESEAZA SI MAGAZINELOR ONLINE CARE COMERCIALIZEAZA BUNURI DE LARG CONSUM.

 

SECTIUNEA X

Premiul pentru CREATIVITATE IN RETAIL

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – recompenseaza retailerul care a desfasurat cea mai buna campanie instore sau / si online din punct de vedere al creativitatii si al eficientei in atragerea si fidelizarea consumatorilor, campanie INCEPUTA in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020.

 

SECTIUNEA XI

Premiul pentru cea mai buna CAMPANIE DE RESPONSABILITATE SOCIALA CORPORATIVA din industria FMCG

Doua premii, corespunzatoare celor doua segmente de companii: cu pana la 500 de angajati si, respectiv, cu minim 500 de angajati – se adreseaza companiilor din FMCG implicate in campanii de responsabilitate sociala corporativa care au inceput in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020 si care s-au remarcat prin gradul ridicat de transparenta fata de stakeholderi (persoane si grupuri implicate / vizate) si prin gradul de sustenabilitate (cat de adecvate sunt obiectivele campaniei la impactul pe care compania il are asupra stakeholderilor si asupra mediului).

 

SECTIUNEA XII

Marele Premiu pentru cel mai bun FURNIZOR

Se adreseaza producatorilor si importatorilor de bunuri de larg consum care s-au remarcat in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020 prin pachetul optim oferit: portofoliul de branduri si produse, servicii de distributie si promovarea produselor.

 

SECTIUNEA XIII

Marele Premiu pentru cel mai bun COMERCIANT

Se adreseaza operatorilor de magazine cu autoservire (mini / super / hypermarket, cash & carry, discounter, drogherie) si / sau magazin online / marketplace cel mai bine apreciati in perioada 1 iulie 2019 – 30 iunie 2020 din punct de vedere al politicii de listare, pachetului de servicii oferite furnizorilor si al cifrei de afaceri.

 

Image
© 2006 - 2020 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate. Crafted by diagency.eu