SECTIUNEA XI Premiul pentru cel mai bun PROGRAM DE SUSTENABILITATE din industria FMCG
Patru premii corespunzatoare a doua domenii cheie ale sustenabilitatii: mediul si comunitatea.
Premiile pentru cel mai bun program de mediu sau economie circulara, unul pentru candidaturile depuse de retaileri si unul pentru candidaturile depuse de furnizori – se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect inceput in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au obtinut rezultate remarcabile in reducerea amprentei de carbon, reciclarea deseurilor sau reducerea consumului de resurse.
Premiile pentru cea mai buna Campanie de Responsabilitate Sociala, unul pentru candidaturile depuse de retaileri si unul pentru candidaturile depuse de furnizori - se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect derulat in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au avut un impact social major in comunitate, masurabil prin gradul de aplicabilitate al proiectului (local, regional, national), numarul de persoane asupra carora a avut un impact direct, dar si prin continuitate (numarul de editii in care a fost derulat proiectul).se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect derulat in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au avut un impact social major in comunitate, masurabil prin gradul de aplicabilitate al proiectului (local, regional, national), numarul de persoane asupra carora a avut un impact direct, dar si prin continuitate (numarul de editii in care a fost derulat proiectul).
Premiile pentru cel mai bun program de mediu sau economie circulara, unul pentru candidaturile depuse de retaileri si unul pentru candidaturile depuse de furnizori – se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect inceput in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au obtinut rezultate remarcabile in reducerea amprentei de carbon, reciclarea deseurilor sau reducerea consumului de resurse.
Premiile pentru cea mai buna Campanie de Responsabilitate Sociala, unul pentru candidaturile depuse de retaileri si unul pentru candidaturile depuse de furnizori - se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect derulat in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au avut un impact social major in comunitate, masurabil prin gradul de aplicabilitate al proiectului (local, regional, national), numarul de persoane asupra carora a avut un impact direct, dar si prin continuitate (numarul de editii in care a fost derulat proiectul).se adreseaza companiilor din FMCG care in baza unui proiect derulat in perioada 1 iulie 2022 – 30 iunie 2023 au avut un impact social major in comunitate, masurabil prin gradul de aplicabilitate al proiectului (local, regional, national), numarul de persoane asupra carora a avut un impact direct, dar si prin continuitate (numarul de editii in care a fost derulat proiectul).