IMPORTANT: Editarea unei candidaturi deja depusa este permisa DOAR persoanei care se autentifica in contul creat la depunerea candidaturii. Pentru depunerea unei candidaturi NU este obligatorie crearea unui cont pe acest site, insa lipsa acestuia nu va va permite sa interveniti ulterior asupra elementelor candidaturii, fiind necesar sa contactati organizatorul competitiei. Apasa AICI pentru cont.

Sectiunea I - Premiul pentru cel mai bun PRODUS NOU

9 premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse – se adreseaza produselor noi sau innoite lansate / relansate pe piata romaneasca in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 si care s-au remarcat prin cifra de vanzari realizata

Sectiunea II - Premiul pentru cea mai eficienta PROMOTIE A UNUI FURNIZOR

9 premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse – se adreseaza promotiilor organizate de furnizorii de bunuri de larg consum, care au inceput in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 si care s-au remarcat prin cresterea de vanzari pe care au determinat-o

Sectiunea III – Premiul pentru cel mai puternic BRAND

9 premii corespunzatoare celor 9 grupe de produse – se adreseaza tuturor brandurilor de produse existente pe piata romaneasca anterior datei de 30 iunie 2019 si care s-au remarcat prin nivelul vanzarilor, prin marja de profit adusa comerciantilor si prin loialitatea indusa consumatorilor

Sectiunea IV – Premiul pentru cel mai bun PARTENER

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – se adreseaza FURNIZORILOR care s-au remarcat in mod deosebit, in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019, prin atitudinea proactiva si prin modul de raspuns la initiativele retailerilor in directia dezvoltarii consumatorilor

Sectiunea V – Premiul pentru cele mai moderne servicii de DISTRIBUTIE SI LOGISTICA

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – se adreseaza companiilor de specialitate si diviziilor de resort ale companiilor furnizoare care s-au remarcat prin calitatea serviciilor de distributie si logistica prestate in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019.

Sectiunea VI – Premiul pentru cea mai buna STRATEGIE DE DEZVOLTARE a unui comerciant

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – se adreseaza companiilor care opereaza magazine cu autoservire si care, in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019, au desfasurat actiuni eficiente pentru: dezvoltarea retelei proprii (cresterea numarului de puncte de vanzare, remodelarea celor existente); dezvoltarea serviciilor online si in-store; digitalizarea vanzarilor; atragerea si fidelizarea cumparatorilor; cresterea indicatorului incasari / punct de vanzare.

Sectiunea VII – Premiul pentru cea mai buna EXPERIENTA DE CUMPARARE creata de un comerciant la nivelul retelei de magazine

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – se adreseaza operatorilor magazinelor cu autoservire care, in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019, au creat la nivelul intregii retele de magazine / la nivelul uneia din retelele operate o experienta de cumparare memorabila prin: gama de servicii in-store, diversitatea ofertei de produse, disponibilitatea la raft a produselor, semnalizarea in-store, ambianţa din magazine, check out-ul. ATENTIE: premiul nu se adreseaza unor actiuni singulare sau realizate ocazional într-un singur magazin sau într-un număr reduse de magazine, ci vizeaza experienta de cumparare creata pe o baza permanenta la nivelul intregii retele si care, din acest motiv, este caracteristica acelei retele.

Sectiunea VIII – Premiul pentru cel mai bun CONCEPT DE MAGAZIN

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – porneste de la ideea ca un retailer poate opera cu mai multe concepte de magazin si chiar in interiorul aceleiasi retele comerciale pot coexista mai multe concepte de magazin. Premiul recompenseaza conceptul comercial cel mai modern si mai bine adaptat cerintelor consumatorilor, asa cum reiese din analiza traficului si vanzarilor din perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 ale magazinului (magazinelor) care opereaza sub respectivul concept.

Sectiunea IX – Premiul pentru cel mai bun MAGAZIN din Romania

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – recompenseaza magazinul (unitatea) cel mai bine apreciat pentru serviciile, initiativele sale locale si parteneriatele cu furnizorii din perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019, care au avut ca scop final optimizarea raspunsului magazinului la nevoile consumatorilor.

Sectiunea X – Premiul pentru CREATIVITATE IN RETAIL

Premiul 1, premiul 2 si premiul 3 – recompenseaza retailerul care a desfasurat cea mai buna campanie instore sau / si online din punct de vedere al creativitatii si al eficientei in atragerea si fidelizarea consumatorilor, campanie INCEPUTA in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019.

Sectiunea XI – Premiul pentru cea mai buna CAMPANIE DE RESPONSABILITATE SOCIALA CORPORATIVA din industria FMCG

Doua premii, corespunzatoare celor doua segmente de companii: cu pana la 500 de angajati si, respectiv, cu minim 500 de angajati – se adreseaza companiilor din FMCG implicate in campanii de responsabilitate sociala corporativa care au inceput in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 si care s-au remarcat prin gradul ridicat de transparenta fata de stakeholderi (persoane si grupuri implicate / vizate) si prin gradul de sustenabilitate (cat de adecvate sunt obiectivele campaniei la impactul pe care compania il are asupra stakeholderilor si asupra mediului).

Sectiunea XII – MARELE PREMIU pentru cel mai bun FURNIZOR

Se adreseaza producatorilor si importatorilor de bunuri de larg consum care s-au remarcat in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 prin pachetul optim oferit: portofoliul de branduri si produse, servicii de distributie si promovarea produselor.

Sectiunea XIII - MARELE PREMIU pentru cel mai bun COMERCIANT

Se adreseaza operatorilor de magazine cu autoservire (mini / super / hypermarket, cash & carry, discounter, drogherie) si / sau magazin online / marketplace cel mai bine apreciati in perioada 1 iulie 2018 – 30 iunie 2019 din punct de vedere al politicii de listare, pachetului de servicii oferite furnizorilor si al cifrei de afaceri.